poniedziałek, 9 listopada 2015

Me and my family ♥


Cześć!
Niestety zdjęcia mojej Halloweenowej charakteryzacji nie wyszły najlepiej, więc lepiej skończę temat i zacznę nowy...


Nowym tematem będzie moja rodzina ^.^

Moja mama nazywa się Monika. To ona zawsze mnie motywuje i pomaga w trudnych decyzjach.

Mój tata - Sławek - on nauczył mnie przede wszystkim gotować :3 ale również nauczył mnie, że warto być sobą i dążyć do celu.

Mam starszego brata, który nazywa się Kacper. Jest w technikum geodezyjnym i dzięki niemu zyskałam... emm komputer? A to dlatego, że od poniedziałku do piątku 'mieszka' w internacie to zajęłam jego komputer i telewizor (tak wiem.. kochana siostra).

Moja najukochańsza siostra... Lena Zuzanna (drugie imię wymyślone przeze mnie) ♥
Ma 5 lat i no co mogę napisać? Mała jędza, która się podlizuje jak coś chce :')


Do mojej rodziny należy również moja najbliższa osoba - Julia ♥
Jula to moja kochana przyjaciółka, która zawsze mnie wspiera. Nawet jeśli dzielą nas kilometry to i tak jest zawsze blisko :') Jest po prostu najlepsza...
Kocham spędzać z nią czas... nawet nic nie robienie z nią jest najlepsze.
A co dopiero jeżdżenie na zakupy, spacery i nieprzespane noce. ♥

11 komentarzy:

  1. Jak możesz mówic o swojej słodkiej siostrzyce że jest jędzą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... Bardzo ją kocham ale czasami ma takie fochy, że inaczej jej nie nazwe ^^ poczekam aż podrośnie i wtedy sama zobaczy jak małe dzieci mogą być irytujące a 5 minut później przytulają sie itp :)

      Usuń
  2. Najsłoda jędza❤
    Kocham Cieee, lol❤🐝

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis! Świetne zdjęcia :) zapraszam także do mniehttp://lifestylewithmarika.blogspot.com/2015/10/uczucia-do-napisania-tego-wpisu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły wpis, podoba mi się Twój blog :)
    Obserwuje :>

    www,nononomx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Naprawdę bardzo miło wyrażasz się o członkach swojej rodziny :) Można powiedzieć, że moja najbliższa przyjaciółka również należy do rodziny, często mówią nam, żę wyglądamy jak siostry :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń